.

.

dinsdag 3 februari 2015

mijn nieuwe blog

Dit is inmiddels mijn 2de blog, de blog die ik hier voor had heb ik een jaar gehad, ik was er toch niet helemaal tevreden over omdat ik maar 1 foto bij een artikel kon plaatsen.
Ik ben een beetje gaan kijken welke websites vaak werden gebruikt om blogs te maken, uit eindelijk kwam ik bij blogspot.
Ik heb bijna alle artikelen die ik op mijn vorige blog had hier ook op gezet.

ik moet wel eerlijk zeggen dat 123website ( de website waar ik eerst mijn blog op had) wel makkelijker is, dus als je voor het eerst begint met bloggen is dat wel een aanrader.
maar als je van plan bent om echt voor een lange tijd een blog te maken kun je het best blogspot gebruiken. je moet er wel even een middagje aan besteden om te kijken hoe het nou allemaal werkt.

ik ben zelf ook nog een beetje aan het experimenteren hoe deze site nou precies werkt maar ik moet wel zeggen dat ik aardig op weg ben.


voordelen van 123website:

het is een makkelijke site.
je kunt veel kleuren en designs kiezen.
het is gratis.


voordelen van blogspot:

je kunt veel foto plaatsen.
er zijn veel meer opties.
je blog ziet er professioneel uit.
het is gratis.

als je vragen hier over hebt kan je me altijd een mailtje sturen.

love: mikki


Geen opmerkingen: