.

.

donderdag 12 maart 2015

Review: HEMA nagellakjes



Hey allemaal, ik kreeg voor mijn verjaardag 4 HEMA nagellakjes, ik vond het zulke leuke kleuren dat ik het met jullie wou delen. 

Je hebt bij de HEMA 2 soorten lakjes: grote en kleine, ik kreeg 4 kleine. Ik kwam er pas later achter dat de roze een effect heeft, op het flesje staat dat hij een wetlook heeft. Ik vind het in ieder geval een mooie kleur net zoals de anderen.

     roze- paars-oranje-blauw





Dit is mijn favoriet. De kleur is super helder. Helaas dekt hij niet zo goed ik heb 3 laagjes aangebracht en toen was hij pas mooi.


Deze kleur doet me heel erg denken aan snoepjes. Op de verpakking staat dat het een wetlook heeft, nu moet ik eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo'n lakje heb gehad dus ik kan niet vergelijken. Maar wat ik er wel over kan zeggen is dat het een beetje op een matte finish lijkt. Zelf vind ik dat super mooi maar met dat roze moet ik er wel een beetje aan wennen. Bij deze waren 2 laagjes voldoende.



Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van oranje maar dit is echt een uitzondering! Hij heeft gouden glittertjes en dat maakt het wel bijzonder. Ik had wel een oranje kleurtje in mijn stash maar deze vind ik veel mooier. Deze dekt best goed, 1 laagje was voldoende.


En dan als laatste: de paarse. 
Tja ik vind paars wel een leuke kleur alleen vind ik het lastig om te combineren.
Ik vind paars in de zomer wel heel mooi staan omdat ik dan wat bruiner ben.
Deze dekt ook heel goed, hierbij heb ik ook maar 1 laagje gedaan
 

1 opmerking:

Unknown zei

Mijn favoriet is de oranje. 😊