.

.

dinsdag 12 mei 2015

Review: HEMA soft matt lipbalm


HEMA SOFT MATT LIPBALM




Hey allemaal,
Naast de nieuwe Easy Shine lipbalm heeft de HEMA ook de Soft Matt lipbalm gelanceerd.
Ik heb de HEMA Soft Matt lipbalm al heel lang op het oog, ik heb hem dit weekend eindelijk gekocht!
Ik heb in Groningen bij ongeveer elke HEMA gekeken maar ze waren allemaal uitverkocht dus heb ik er een in Arnhem gekocht, maar ik was vandaag even naar de stad en nu hebben ze ze wel weer in Groningen.

                             

                                      

Het is net zo'n verpakking zoals de meeste lipbalm sticks.
Ik vind het altijd fijn als je aan de verpakking kan zien welke kleur het is en gelukkig is dat zo bij dit product!

Er zijn 8 kleuren maar dit vond ik wel de mooiste hoewel ik nummer 8 ook prachtig vind.

Ze zijn 3,50 per stuk.



Ik heb gekozen voor nummer 03 omdat ik een felle frisse zomerkleur zocht.
Ik vind de kleur heel mooi, hij dekt goed en blijft lang op je lippen zitten.



Zo ziet hij eruit op mijn lippen.
Ik heb ook een Matte Lipstick van MAC maar die is heel droog, deze matte lipbalm heeft net zo'n felle kleur als een lipstick maar is heel zacht voor je lippen.



Ik heb heel vaak dat ik lipsticks niet lekker vind ruiken maar deze lipbalm ruikt super  lekker naar snoep.
Het enige nadeel is dat hij heel erg afgeeft. Als ik bijvoorbeeld even iets wil drinken is gelijk mijn glas roze.






Geen opmerkingen: