.

.

woensdag 20 mei 2015

Review: Sleek Ultra Mattes Brights Palette

Hey allemaal,
Toen ik in Londen was ben ik nog even snel langs een drogist gegaan om even bij de make-upjes te kijken.
Ik keek even bij Sleek en zag eerst een heel mooi natuurlijk palette maar toen bedacht ik me om juist een lekker kleurig palette te kopen, en dit is hem geworden!




Hij koste ongeveer 11 euro.



Hij heeft 12 hele felle kleuren!
Ik ben het meest onder de indruk van de oranje en de gele kleur.



Ik heb hier de bovenste 6 kleuren van het palette op mijn arm gedaan.
Zoals je ziet is de licht blauwe kleur bijna niet te zien.
Maar de gele kleur is weer heel fel!



Nu heb ik de onderste 6 kleuren op mijn arm getest.

Ik had al een palette van Sleek maar die kleuren hebben veel meer pigment, om eerlijk te zijn viel dit een beetje tegen hoewel ik de kleuren wel prachtig vind.
Maar ben je opzoek naar een palette met felle matte kleuren en heb je een goeie oogschaduw basis, dan is dit echt een aanrader!







Geen opmerkingen: