.

.

woensdag 18 februari 2015

dagje naar de kapper

Vandaag ging ik weer eens naar de kapper, eigenlijk alleen om  mijn dooie punten weg te knippen maar ik heb het ook lekker geverfd.

MIJN HAAR VERHAAL:
Ik had vroeger heel lang haar maar net voor de zomervakantie in 2011 heb ik het tot mijn oren afgeknipt. Dat heb ik ongeveer een jaar gehad, toen werd het natuurlijk wat langer en bedacht ik om wat roze en paarse semi permanente highlites in mijn haar te doen. Toen het paars en roze er uit was heb ik wat permanente rode highlites laten verven, dat heeft er heel lang in gezeten daarna heb ik er ook nog wat blonde plukjes geverfd en dat nog 1 keer herhaald. Dat heeft er tot gisteren in gezeten maar het was niet zo mooi meer. Ik was al een tijdje van plan om naar de kapper te gaan voor mijn dooie punten maar ik had telkens geen tijd. Vandaag was het eindelijk zover!




 Ik heb eerst mijn dode puntjes laten afknippen.

 Hier zat de verf er in, ik heb gekozen voor een donker paarse kleur omdat ik dat super mooi vind.

En dit is het resultaat! ik ben er super blij mee.

2 opmerkingen:

pleundebeun zei

Bij welke kapper zit jij??
Trouwens het is echt mooi geworden

Unknown zei

Ik zit bij kapsoones2 pleun