.

.

vrijdag 20 februari 2015

mijn favorieten Lush zepen.


Hey allemaal,
ik ben helemaal gek op de producten van Lush. Voor de mensen die Lush niet kennen: Lush is een winkel met handgemaakte zeep, douchegel en nog veel meer. Hier een paar van mijn favoriete zeepjes.



                                               SNOW FAIRY MASSAGE BAR
Dit is niet echt een zeepje maar eerst wilde ik graag de Snow Fairy douche gel kopen helaas hadden ze die niet meer, toen heb ik gekozen voor de massage bar. 
Een massage bar is eigenlijk een blok olie, het blok smelt als het warm word. Ik doe het altijd na het douchen op.
Snow Fairy is een heel zoete geur, het doet me denken aan snoep.


                                                     HONEY I WASHED THE KIDS
Deze zeep ruikt super lekker naar honing. Hij droogt mijn huid niet uit dus ik kan er ook mee douchen. Ik gebruik hem vaak in combinatie met een douche spons.

                                                             THE GOD MOTHER
Deze zeep doet me denken aan zuurstokken zelf vind ik het een heerlijke geur.
Ik gebruik hem alleen op mijn handen mee te wassen omdat ik hier best wel een droge huid van krijg.
Ik heb deze zeep al een jaar maar hij is nog steeds niet op!


Geen opmerkingen: