.

.

woensdag 4 februari 2015

mikki's dag-woensdag 4 februari 2015

vandaag kreeg ik een uurtje eerder vrij van school dan normaal, ik moest namenlijk naar de orthodontist. daarna ging ik met mijn moeder naar de bibliotheek om wat leuke boeken te halen.
ik zou ook nog met Spooky naar de dierenarts gaan maar dat ging niet door. ik zou ook naar de kapper gaan maar helaas hadden ze geen plek meer vanmiddag, dus dat word nog even een tijdje met dode punten lopen.

in de stad kwam ik mijn vriendin Eline tegen en we hebben mij mij thuis scones gemaakt voor het klassenfeest morgen. verder heb ik lekker wat tv gekeken en een beetje zitten computeren.



LOOK OF THE DAY:
-boyfriend jeans H&M
-t-shirt met visjes FOREVER21
-schoenen AUSTRALIAN

ETEN:
ontbijt-cornflakes
lunch-tosti
avond eten: aardappel met vegetarische nuggets en worteltjes

Geen opmerkingen: