.

.

vrijdag 6 februari 2015

winter nagellak

Ik draag eigenlijk het hele jaar door nagellak maar in de winter vind ik het extra leuk.
Ik draag in de winter vaak rode tinten maar ook wel vaak donker blauw of donker groen.
Ik heb een top 3 gemaakt uit mijn collectie alleen weet ik van 2 de naam niet dat komt omdat ik de foto's bij mijn moeder heb gemaakt en ik dit artikel bij mijn vader schrijf.
Dit is sowieso mijn favoriet: O.P.I Malaga wine,  een mooie donker rode kleur die heel goed dekt.
helaas is O.P.I wel een duur merk maar ik heb het er wel voor over.



Deze staat op nummer 2: MAYBELLINE COLORAMA  (ik weet niet hoe hij heet maar volgens mij is hij ook niet meer te koop) het is een donker groene kleur.

Dit is ook een hele mooie: ESSENCE COLOUR & GO (bij deze weet ik eigenlijk ook niet hoe hij heet maar het is een blauwe kleur met een groene shimmer)

Geen opmerkingen: