.

.

donderdag 12 februari 2015

valentijn make-up look

Het is morgen alweer valentijn!
Ik was eigenlijk van plan om een valentijn video te maken maar daar ben ik niet aan toe gekomen dus bedacht ik om een valentijn routine achtig iets te schrijven.
Veel plezier!
Sorry voor de foto's die op zijn kop staan maar ik weet niet hoe ik dan kan veranderen.



ik begin de dag lekker met een kopje thee.

                                          ik breng eerst een bb-cream van de douglas aan en daarna een concealer              
                                         van de hema.
                                          daarna poeder ik mijn gezicht af met een matte poeder van essence.
         
                                  dan doe ik think pink een blush van catrice op, en breng ik een higliter van  
                                   essence aan.
 ik breng een oogschaduw basis van essence aan.

     daarna breng ik de 2de oogschaduw van links boven over mijn gehele ooglid aan, en de 1ste van rechts boven in de crease. dit zijn 10 matte oogschaduw van mua.        

   ik zet met een eyeliner een dun streepje langs mijn wimper rand  en natuurlijk wat mascara van mayebeline.


ik scrub mijn lippen met de lekkere santa's lipscrub van lush. helaas is het een limited edition.

ik lak  mijn nagels roze met een bakje van hema en daarna nog wat glitter van o.p.i

en ten slotte breng ik deze lipgloss van qliniqe aan.

Geen opmerkingen: