.

.

dinsdag 10 februari 2015

mikki's dagen-maandag 9 februari / dinsdag 10 februari 2015

Ik was al een tijdje aan het denken dat ik in het plaats van 1 dag 1 hele week omschrijven, maar dat lijkt me toch een beetje veel dus heb ik besloten om en mikki's dagen van te maken, dan zijn het er altijd 2.



MAANDAG 9 FEBRUARI 2015

Toen ik opstond was ik nog behoorlijk moe.
Ik moest vandaag gewoon naar school en daarna naar hockey training.
Ik fiets altijd met een vriendin naar het station en dan gaan we met de bus naar training.
Na training hebben we wat snoepjes gekocht en die lekker opgepeuzeld in de bus. Toen ik thuis kwam stond er een groot pakket in de woonkamer, mama en ik hadden wat spullen gekocht voor wintersport.
Ik heb lekker gegeten even gedoucht en daarna lekker in mijn bed gaan kruipen.

DINSDAG 10 FEBRUARI 2015

Vanochtend werd ik voor mijn wekker wakker (dat mag in de krant!)
doordat ik zo vroeg wakker was kon ik nog even lekker in bed blijven. Daarna moest ik toch echt opstaan. Na het ontbijt fietste ik naar school.
Na school ging ik met een vriendin de stad in, ik moest om 17:30 naar huis maar op het laatst moesten we ons heel erg haasten omdat we veel te laat waren, maar toen ik thuis kwam belde ze me op en zij dat ze zich had vergist in de tijd en dat we nog gewoon een uur in de stad konden blijven. Gelukkig kwam ze gezellig nog even langs en hebben we samen pizza gegeten.

Geen opmerkingen: