.

.

zaterdag 2 mei 2015

LONDEN #1

Hey allemaal,
Gister ben ik aangekomen in de hoofdstad van Engeland.

Ik bedacht gister in het vliegtuig om elke dag dat ik hier in Londen ben een artikeltje te schrijven over wat ik die dag allemaal heb gedaan.

Nu is het zo dat ik gisteravond zo moe was dat ik geen zin had om een artikel te schrijven dus doe ik er vandaag 2, een over gister en een over vandaag.





Mijn vader en ik vertrokken gister om 17:00 in de auto naar Bremen, we moesten twee uurtjes in de auto zitten maar de tijd vloog snel voorbij.
Toen we bij het vliegveld van Bremen aankwamen zijn we gelijk doorgelopen naar de douane.
Daarna hebben we nog snel een broodje gegeten. We hadden een goed plekje in het vliegtuig en 0m 21:20 vlogen we. De vlucht ging vlekkeloos, van Bremen naar Londen is natuurlijk een kippeneind. 

Toen we aankwamen stond er gelijk een bus voor onze neus dus hoefden we niet te wachten, ik moest wel even wennen aan het feit dat het stuur aan de rechter kant zit en je aan de linker kant op de weg rijdt.
We werden afgezet bij een station. We stapten in een soort treintje maar dan zonder bestuurder, we moesten na 4 haltes overstappen maar we konden het goede perron niet vinden dus zijn we wel 4 keer de trap op en neer gerent.
Uiteindelijk kwamen we om 23:30 in ons hotel. Een kopje thee en toen naar bed!



Dit was mijn eerste artikel over Londen. hopelijk vinden jullie het leuk! 

3 opmerkingen:

Indy zei

Superleuk stukje! Veel plezier in london!
We lezen graag meer. Liefs van Indy Anouk en Ron

Anoniem zei

Hoi Mik,

Leuke reis zeg, en een mooi verhaal. Veel plezier in Londen.

Kus van Opa Ton

mikki zei

dankje!

tot snel!

xx mikki