.

.

zondag 3 mei 2015

LONDEN #2 Lush

Hallootjes.

Ik ben gister vergeten om nog even aan jullie te vertellen wat ik had gedaan op mijn 2e dag in Londen dus vertel ik het vandaag.

Vanochtend zijn we eerst gaan ontbijten in het hotel, daarna zijn we de Big-Ben gaan bekijken, toen zouden we eigenlijk naar een mooie kerk gaan maar daar stond een hele lange rij dus hebben we dat overgeslagen.












Toen gingen we naar Oxford street, we zijn naar Lush-Oxford street geweest en ohh wat een prachtige producten!











Na Oxford street zijn we naar Borough Market gegaan dat is een hele grote markt waar je allemaal lekker eten kan kopen, je kan het wel vergelijken met de Hallen in Rotterdam en Amsterdam.
Daar hebben we lekker wat gegeten en toen zijn we door gegaan naar Tate Modern Art Museum heel leuk en gratis toegang!

Na het museum zijn we weer lekker naar het hotel gaan om even lekker te relaxen.
Ik heb me omgekleed en toen zijn we lekker gaan eten bij Wagamama.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Mikki, Leuk om te horen Wat je in London Zoal doet. Groeten ook aan Gerardo. Opa Ton.